štvrtok 17. marca 2011

Hudba je život...a antidepresívum

Každé ráno hneď ako vstanem, idem k oknu a pozriem sa z neho. Je to taký môj
ranný rituál. Keď som sa tak pozrela z okna dnes, nálada mi klesla pod bod
mrazu. Nemám rada dážď, je studený a mokrý. Ale poznám zaručený spôsob na zdvihnutie nálady. Využívam ho každý deň a určite nie som sama.

Poznáte ho?


Závidím hudobníkom. Cez svoju tvorbu sa môžu prejaviť, môžu si vyventilovať
hnev, ukázať svoje pocity a túžby, vliať do "songu" svoju náladu a kus svojej
osobnosti. Keďže ja na to, aby som sa hudbe venovala nemám čas, aspoň ju
počúvam.


Ešte sa mi nestalo aby ma v zlej nálade moje obľúbené skupiny nepodržali. Je
pravda že všetko závisí od výberu - keď ste sa rozišli s priateľom/priateľkou
nebudete predsa počúvať slaďáky a plakať do vankúša. V zlej nálade sa treba
odviazať (vrele odporúčam niečo čo trhá ušné bubienky). Takisto ako náladu
zlepšuje tak ju môže však aj zhoršiť. Keď počujem niektoré dnešné "rádiovky
najradšej by som vraždila. Môj názor je že aj keď ste schopní a ochotní počúvať
všetko (ako aj moja maličkosť), musí byť nejaký hudobný štýl, ktorý milujete
naopak aj nejaký, ktorý bohvieako nemusíte. Keď ma necháte na mieste s 2GB
drum'n'bassu a rocku, buďte si istí že ma tam nájdete aj o 6 hodín. Ale
napríklad také country... A ani nespomínajte Justina Biebera. No ale tak trochu som
sa odklonila od témy, ako to už mám vo zvyku :).




Čiže keďže z čokolády sa priberá tak najlepší zlepšovák nálady vôbec je strčiť slúchadlá do uší, zavrieť oči, pridať zvuk (najlepšie tak aby sa už nedalo ani pridať viacej :P) a užívať si to. Prípadne zistiť akú trpezlivosť s vami majú susedia (zistíte podľa toho kedy prídu policajti aby ste to stíšili).


Nejaký ďalší overený zlepšovák? Prípadne váš naj štýl hudby? Viete kde ma
nájdete :)

Len vaša...Say ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára