utorok 15. marca 2011

Moj námet, Vaša úvaha...

Každý autor textu si môže premyslieť, čo tam napíše a o čom bude písať. Rozhodla som sa napísať pre Vás prvý článok. Bude trochu narcistický, keďže bude o mne. Chcem sa Vám trochu predstaviť a opísať moju úlohu na tomto blogu :) Vitajte v mojom svete vážení. Pripútajte sa, pretože pôjdeme rýchlo z kopca...

Moje meno je Wia Q, ovšem ako ste si stihli všetci všimnúť. Prevediem Vás aspoň časťou môjho sveta a pokúsim sa, aby ste sa o mne dozvedeli primerané množstvo informácií. Myslím, že na tomto blogu hrám na tých temnejších husliach ako Mae a Say. Mám rada svoj život a mojou zásadnou teóriou je, že by som sa nikdy nechcela vrátiť do minulosti, aby som niečo zmenila. Všetko má svoje opodstatnenie a význam. Tí, ktorí sa nazdávajú, že by to urobili lepšie a ľutujú sami seba a to, čo spravili, si nevážia svojich rozhodnutí. Na niektoré z rozhodnutí nie som hrdá ani ja. No naozaj nikdy by som ich nezmenila. Je to zbytočné. Konštelácia hviezd by Vás aj tak hodila tam, kde Vám je predurčené. Možno teraz vyzerám ako "snílek", ale nie je to tak. Som realistka s miernym zmyslom pre pesimizmus. Myslím, že záleží aj podľa nálady a denného postoja. Každodenne čítam horoskopy a aj keď mi nič nepovedia, je to istý zvyk. Ako keď si niekto vypije každé ráno kávu. Sú povrchné a nepravdivé, ako dnešný svet. Nikdy neviete kedy príde Váš koniec, či už v osobnom, profesionálnom alebo v živote samom. Chodím po svete s naivnou myšlienkou, že raz dosiahneme všetci to, čo naozaj chceme a po čom túžime. Som rozhodný a zásadový človek, a ak si niečo zaumienim, to aj dosiahnem. A aspoň to, po čom túžim ja, si mienim aj splniť. Štipka mojej naivnosti sa týmto vytratí a bude zas na istú dobu pokoj. Na druhú stranu mi ani tej empatie nechýba. Niekedy aj na úkor vlastného šťastia sa snažím pomôcť milovaným. Samozrejme, občas sa to nevypláca a ostávam zas len za  osobu bez duše... Nikdy mi nechýbala .... (koniec bez konca...)
PS: Ak ju niekto máte, alebo ju nájdete ozvite sa na your.blog.center@gmail.com :o)))

Vaša Wia Q, kreatúra bez duše.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára