sobota 19. marca 2011

WISHLIST Wii Q :) (inspired by Mae)

Inšpirovala som sa od Mae Q hneď po tom ako zverejnila svoj jarný wishlist :) Môj bude trošku iný, ako ten jej no mala som potrebu Vám dovoliť nahliadnuť do mojich tajných snov :) Nech sa páči vstúpte....


Nebudem to menovať chronologicky podľa toho, čo mi je najdôležitejšie alebo nie. Vymenujem to podľa toho ako je to spravené v koláži, pretože všetky zložky sú viac menej pre mňa dôležitým prianím . Niektoré z nich sú neuskutočniteľné, ale práve na to máme naše sny. Môžme snívať o hocičom a nikto nám to nemôže zakázať.
LÁSKA :)
DETI BEZ SĹZ (kvôli rodičom)
JARNÉ SLNKO :)
NEKONEČNÁ INŠPIRÁCIA :)
VIDIEŤ NIEČO "NADPRIRODZENÉ" :))

Vaša Wia, kreatúra bez duše...






2 komentáre:

  1. Je to ze seriálu. Dva hrdinové se měli vzít, kvůli tomu, aby zabránili odjezdu nevěsty. Ale následně se nevzali a měli jen svatební hostinu:-):-) Osud rozhodl jinak.

    OdpovedaťOdstrániť