streda 16. marca 2011

Magický trojuholník sa uzatvára

Do tretice všetko dobré...

Ako je všetkým už na prvý pohľad jasné moje meno je Say Q a tu a teraz vám predstavím aspoň malú časť môjho ja. Mladé dievča, ktoré si je isté čo v živote chce a premyslí si každý krok. Chladná hlava aj v situáciách keď by najradšej utiekla. Z veľkej časti uzavretá a neprístupná, svoje pravé ja odhalí len najbližším priateľom. Áno to som ja.

Môj pohľad na život je neutrálny, beriem ho s humorom a priamo. Učím sa zo svojich chýb a neobzerám sa späť. Naplno využívam svoje zbrane - inteligenciu, úprimnosť a zmysel pre humor. Som schopná milovať ale aj hrať tvrdú hru a otvorene si vyjadriť svoj názor. Nadovšetko milujem svoju rodinu a priateľov - osoby, ktoré ma držia nad hranicou, ktorá keď sa poruší, život sa mi môže rozpadnúť ako domček z karát.

Nie som schopná dokonale opísať sama seba a už vôbec to nedokážem narvať do pár riadkov, takže dúfam že moje články vám o mne povedia viac ako som povedala ja sama. Alebo sa rovno spýtajte, contact.sfsuccess@gmail.com.

Len vaša...Say ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára